Project Leading Courses

Branding in golfen

Toen Leading Courses naar ons toe kwam met de vraag om de huisstijl te herzien, kregen we meteen zin het logo aan te pakken. Na een ochtend meelopen op de golfcourse en na ons maximaal te hebben verdiept in deze fantastische sport ontwikkelden wij een branding die in kleur meebeweegt met het daglicht. De intensiteit van de kleuren van het gras en de ondergaande zon bepaalden de kleuren van de huisstijl. Het logo kreeg een kleine restyle in vorm en een grote herziening in typografie. Het merk werd oranje boven op The Green, waar dat eerst andersom was. Naast de restyle van merk en elementen ontwikkelden we nieuwe brochures, white-papers en een beurswand van 6 bij 4 meter voor de KLM Open.

Toen Leading Courses naar ons toe kwam met de vraag om de huisstijl te herzien, kregen we meteen zin het logo aan te pakken. Na een ochtend meelopen op de golfcourse en na ons maximaal te hebben verdiept in deze fantastische sport ontwikkelden wij een branding die in kleur meebeweegt met het daglicht. De intensiteit van de kleuren van het gras en de ondergaande zon bepaalden de kleuren van de huisstijl. Het logo kreeg een kleine restyle in vorm en een grote herziening in typografie. Het merk werd oranje boven op The Green, waar dat eerst andersom was. Naast de restyle van merk en elementen ontwikkelden we nieuwe brochures, white-papers en een beurswand van 6 bij 4 meter voor de KLM Open.

Project Leading Courses

Branding in golfen

Toen Leading Courses naar ons toe kwam met de vraag om de huisstijl te herzien, kregen we meteen zin het logo aan te pakken. Na een ochtend meelopen op de golfcourse en na ons maximaal te hebben verdiept in deze fantastische sport ontwikkelden wij een branding die in kleur meebeweegt met het daglicht. De intensiteit van de kleuren van het gras en de ondergaande zon bepaalden de kleuren van de huisstijl. Het logo kreeg een kleine restyle in vorm en een grote herziening in typografie. Het merk werd oranje boven op The Green, waar dat eerst andersom was. Naast de restyle van merk en elementen ontwikkelden we nieuwe brochures, white-papers en een beurswand van 6 bij 4 meter voor de KLM Open.

Toen Leading Courses naar ons toe kwam met de vraag om de huisstijl te herzien, kregen we meteen zin het logo aan te pakken. Na een ochtend meelopen op de golfcourse en na ons maximaal te hebben verdiept in deze fantastische sport ontwikkelden wij een branding die in kleur meebeweegt met het daglicht. De intensiteit van de kleuren van het gras en de ondergaande zon bepaalden de kleuren van de huisstijl. Het logo kreeg een kleine restyle in vorm en een grote herziening in typografie. Het merk werd oranje boven op The Green, waar dat eerst andersom was. Naast de restyle van merk en elementen ontwikkelden we nieuwe brochures, white-papers en een beurswand van 6 bij 4 meter voor de KLM Open.

Project Leading Courses

Branding in golfen

Toen Leading Courses naar ons toe kwam met de vraag om de huisstijl te herzien, kregen we meteen zin het logo aan te pakken. Na een ochtend meelopen op de golfcourse en na ons maximaal te hebben verdiept in deze fantastische sport ontwikkelden wij een branding die in kleur meebeweegt met het daglicht. De intensiteit van de kleuren van het gras en de ondergaande zon bepaalden de kleuren van de huisstijl. Het logo kreeg een kleine restyle in vorm en een grote herziening in typografie. Het merk werd oranje boven op The Green, waar dat eerst andersom was. Naast de restyle van merk en elementen ontwikkelden we nieuwe brochures, white-papers en een beurswand van 6 bij 4 meter voor de KLM Open.

Toen Leading Courses naar ons toe kwam met de vraag om de huisstijl te herzien, kregen we meteen zin het logo aan te pakken. Na een ochtend meelopen op de golfcourse en na ons maximaal te hebben verdiept in deze fantastische sport ontwikkelden wij een branding die in kleur meebeweegt met het daglicht. De intensiteit van de kleuren van het gras en de ondergaande zon bepaalden de kleuren van de huisstijl. Het logo kreeg een kleine restyle in vorm en een grote herziening in typografie. Het merk werd oranje boven op The Green, waar dat eerst andersom was. Naast de restyle van merk en elementen ontwikkelden we nieuwe brochures, white-papers en een beurswand van 6 bij 4 meter voor de KLM Open.

Project Leading Courses

Branding in golfen

Toen Leading Courses naar ons toe kwam met de vraag om de huisstijl te herzien, kregen we meteen zin het logo aan te pakken. Na een ochtend meelopen op de golfcourse en na ons maximaal te hebben verdiept in deze fantastische sport ontwikkelden wij een branding die in kleur meebeweegt met het daglicht. De intensiteit van de kleuren van het gras en de ondergaande zon bepaalden de kleuren van de huisstijl. Het logo kreeg een kleine restyle in vorm en een grote herziening in typografie. Het merk werd oranje boven op The Green, waar dat eerst andersom was. Naast de restyle van merk en elementen ontwikkelden we nieuwe brochures, white-papers en een beurswand van 6 bij 4 meter voor de KLM Open.

Toen Leading Courses naar ons toe kwam met de vraag om de huisstijl te herzien, kregen we meteen zin het logo aan te pakken. Na een ochtend meelopen op de golfcourse en na ons maximaal te hebben verdiept in deze fantastische sport ontwikkelden wij een branding die in kleur meebeweegt met het daglicht. De intensiteit van de kleuren van het gras en de ondergaande zon bepaalden de kleuren van de huisstijl. Het logo kreeg een kleine restyle in vorm en een grote herziening in typografie. Het merk werd oranje boven op The Green, waar dat eerst andersom was. Naast de restyle van merk en elementen ontwikkelden we nieuwe brochures, white-papers en een beurswand van 6 bij 4 meter voor de KLM Open.

Contact

Creativity is contagious

Een logo, een huisstijl, een boek of een website: welke vraag u ook heeft, Branding gaat er graag mee aan de slag. Samen met u. Want de interactie met onze opdrachtgevers, dat is waar we energie van krijgen. We komen graag in contact met allerlei mensen en verschillende soorten opdrachten, klein en groot.

Strategische denkkracht en commercieel talent gaan bij ons hand in hand met creativiteit en een groot gevoel voor functionaliteit en schoonheid. Met een prachtig product als resultaat. Zo zorgen we dat uw merk de aandacht krijgt die het verdient.

Een logo, een huisstijl, een boek of een website: welke vraag u ook heeft, Branding gaat er graag mee aan de slag. Samen met u.


Benieuwd?

Een vraag, een goed idee of eerst eens kennismaken bij een kop koffie?


Create depth

Details make the design


KLEUR

TYPO

BEELD
ADD YOUR OWN FLOW
Allround

Always good to see you

Kleine of grote ondernemers, in de zakelijke of particuliere markt, we ontmoeten u graag. Onze inspiratie halen we uit de afwisseling van mensen en merken. Die dynamiek houdt ons scherp. Dus wat de opdracht ook is: wij zien u. En we komen met een eindproduct dat precies zegt wat het moet zeggen.

Kleine of grote ondernemers, in de zakelijke of particuliere markt, we ontmoeten u graag.

Naar onze allround siteAllround
Medical

Make it matter

Zeker in deze tijd is goede zorg, en heldere communicatie daarover, van het allergrootste belang. Patiëntenzorg en ziektepreventie: Branding heeft veel ervaring met het aanspreken van de doelgroep van zorgaanbieders. We dragen graag ons steentje bij.

Zeker in deze tijd is goede zorg, en heldere communicatie daarover, van het allergrootste belang.

Naar onze medical siteMedical